Bebeğim tam 1 yaşına girdi. Kızımı tek başıma büyütüyorum ailemden uzakta yaşıyorum. Aşırı zorluk çekiyorum. Tuvalete Bike gidemiyorum kapıda ağlıyor yemek yapmaya çalışsam yine kucak istiyor ağlama krizlerinin ardı arkası kesilmiyor. Bu durum ne zaman düzelir 🥺 Gerçekten tükendim.