Normalde fiyatları 10-15 bin lira ama ben 2.500 liraya satmayı düşünüyorum çünkü üç çocukla dışarı çıkarken rahat edemiyorum. Baston araba tercih edeceğim. Sürüşü çok rahat bebeği hiç sarsmıyor. Altta ki sepeti oldukça geniş. İçi çıkıp yıkanabiliyor kendiliğinden yastıklı. 5li emniyet kemeri var. Fren sistemi aşırı iyi otobüste falan hiç bağlamadan tutmadan kaymadan gidebilirsiniz. Baya rahat yani.