Ayseguldemir01 27 yaşında 40 kiloyum. 40 a da doğumdan sonra ulaştım normalde hep 38 dim. Hiçbir sağlık sorunum yok, müthiş bir hamilelik geçirdim, sağlıklı bir doğum yaptım. Hatta doğumdan sonra o kadar hızlı toparladım ki herkes çok şaşırdı. Yani diyeceğim o ki kilo her zaman sağlık sorunu barındırmaz. Bebeğiniz artık 14 aylık be hem sizin, hem çevrenin söylediklerini anlayacağı aya giriyor. Size tavsiyem onun özgüvenini kırmamak için çevrede öyle söyleyenlerin çenesini kapatın. Büyüdükçe diyetisyen desteği vs aldırabilirsiniz belki kilo toparlanır ama inanın insanların bozduğu o psikoloji, o özgüven eksikliği toparlanmıyor. Ben bu yaşımda hala o özgüven eksikliği ile savaşıyorum. Giydiğimi yakıştıramıyorum, bazen hatta sık sık neden böyleyim diye soruyorum kendime. Evet şimdi insanlara gerekli cevabı veriyorum ama bu konuda psikolojik olarak yıprandıktan sonra cevap vermek de artık gereksiz geliyor biraz. Evet çok zayıf olabiliriz ama sağlıklıysak inanın geri kalan her şey önemsiz.