Telefon sürekli yanımda bende emzirdim mi acaba kaçta emzirdim diye geceleri hesap yapıyorum kaç dk meme tuttu diye bakıyorum saat bambaşka hiç aklımda kalmamış. 😁Gece lavoboya kalktım. Sanki kızı, yatağın üstüne koymuşum gibi gördüm, karanlıkta tabi. Wc gittim kafamda diyorum hemen gideyim, bebek orda eşim dönüpte çarpmasın suyu açtm aklım başıma geldi ben bebeği, yatağa koymam ki emzirip geri yatırırım yataktaki neydi diye Bi korku, saldı 😂 geldim, baktım, yavrum beşiğinde uyuyo. O nasıl bir korku anlatamam garipten görünüyorlar sandım 😥😥😂😂 çok gerçekçiydş