ebrusglm Bana da yardımcı olun 😁 62 kiloyum 54 e geri inmek istiyorum olmuyooorr 🙄 boğazımı tutamıyorum yemekle aram yok ama abur cubur çay atıştırmaligi çok seviyorum boyum 150 olduğu için sınırım 55kg🥺
Marianne hannymom kan tahlilleri yaptırın, eğer bazı değerleriniz düşükse onları doldurmanız gerekiyor, yoksa boğazınızı durdurmak çok zor olacaktır.
hannymom Marianne yaptırıyorım sürekli hatta şekerden korktım bi ara ama bütün değerlerim çok iyiymiş
Marianne hannymom referans aralığında olması çok iyi anlamına gelmiyor aslında. Hemoglobin, demir bağlama, ferritin, tsh, t4, d vitamini değerlerini yazabilir misiniz?
hannymom Marianne referans aralığına bakmadım da doktor çok iyi dırumda demişti dur ben hemen bakıp yazayım
Gul-42 hannymom 7 hafta oldu dıyetısyenle basladım 75.7 ile basladım suan 69.5 oldum onumde 5 haftalık surecım var ıdeal kılom 64 ama ben 60 ıstıyorum 4 seans andulasyon artı dıyet alacagım bır ay daha
aybikreis hannymom Aralıklı oruç deneyin. Gündüz yemek işini etken saatte bitirin kahvaltıyı geç yapmaya çalışın. 30 kilo verdim bu şekilde, 6 7 ay gibi bır surede
1cocuksevdasi hannymom bende zayiflayamiyordum 6 ay oldu doğum yapali 70 de kalmıştım son 1 haftadır dış agrım başladı yemek yiyemiyorum korkudan şimdi grip oldum istahim yok derken 3 kilo gitmiş mutlu oldum. 62 ile hamile kalmıştım ben hedef yine 62 sonra 60
Sungerbob hannymom Benimde değerlerim normal ama bu tatlı isteği bende hep vardı hamile iken dokuz ay boyunca neredeyse tatlı yedim inanır mısınız 🥴dediğiniz gibi bende tatlı yüzünden hep kilo aldım
aymtii hannymom arkadaşlar senelerdir bilmeden yaptığım, hamile kalmadan önce kemiklerimin sayıldığı bir taktiğim var 😂 5.5 ayda 20 kilo verdim. Sebebi tamamen bu değildir muhtemelen ama işe yaradığını biliyorum. Sabah aç karnına sade Türk kahvesi. Ben çok sevdiğim için double içiyorum. Metabolizmayı hızlandırıyormuş. Kronik kabızım ben normalde ama her sabah kahve sayesinde tuvalete çıkıyorum. Denenebilir, zararsız. Bir de 3öğün yemiyorum daha doğrusu yiyemiyorum. Abur cubur çok nadir yerim ama öyle aman onu yemiyim bunu yemiyim gibi bi derdim yoktur gelirse yerim 😂 günde 2 öğün yiyorum. Yemek ayırmıyorum. Ama sabah o Türk kahvesini içmezsem ne ayılabiliyorum ne sakın kalabiliyorum
minikoglummmmm hannymom doğuma 80 kilo ile gittim doğumdan sonra 75 e düştüm süt gelsin felan diye hep yedim tekrar 85 oldum 7 aydır doğum yapmışım şuan 60 kiloya düştüm diyet ve macaha kullandım