Dygsnk yakisiklinin_annesi kuyumculardaki varya hani minik taşlı onla yapmışlartı tek kullanımlık kutularda zaten
Deletedmom_110 Senelerdir kullanıyorum kuyumcu da deldirdim ben ertesi günü hemen yeni hızla takıyorum öyle asla bekletmem 1 hafta vs teramisilll krem sürüp takmıştım hergün burun ıcı yüz yıkanıyor tekrar takıyorum 10 yıldır
yakisiklinin_annesi Dygsnk o zaman kuyumculardaki küpelerden alayım çok teşekkür ederim yorumunuz için ❤️
Dygsnk yakisiklinin_annesi rica ederim ama piercing yapan yerlerde deldirirseniz daha iyi olur sizin için ben uzun yıllar önce deldirmiştim açıkcası o sekilde tavsiye etmem
nurkpn yakisiklinin_annesi yakisiklinin_annesi merhaba defalarca burnumu deldirmiş biri olarak söylüyorum tabanca ile delimi pek önermiyorum ne kadar pratik olsa da zararlı ilk deneyimim benimdr tabnca ile olmustu enfeksiyon kaptı sürekli ağrı yaptı güzel delim yapamadılar eger normal bi piercing yaptıran yere gidip iğne ile delim yaparsanız daha iyi olur tabiki son karar sizin
yakisiklinin_annesi nurkpn İnşee ALLAH gideceğim yer iğne ile delecek çok teşekkür ederim yorumunuz için ❤️
2boymommy yakisiklinin_annesi korkma canim 12 yildir kullaniyorum 2 kere deldirdim ben kapandigi icin 🤣 Hic acimiyor yani anlik geciyor
Tansukiz yakisiklinin_annesi ben gümüşçüde deldirmiştim orda ilk taktıkları hızma zaten ilaçlı oluyor çubuk ebatı bir tık büyük oluyor 1 hafta 10 gün falan duruyor sonra normal hızmaya geçiyorsun 8-10 sene oldu hala iltihap falan herhangi bir sorun yaşamadım uzun süre takmamıştım kapanmadı da