Prenses-annesi1 Oğlum 2 aylık dün az az öksürüyordu bugün fazlalaştı öksürüp hapşuruyor doktora götürsem kullanmamız için ne verir bilginiz var mı
Alparslanegetugce Prenses-annesi1 4 aylığız aynısıydı hiç birley vermedi göğsünden gelmediği müddetçe ilaç vermiyorlar ama sen yine götür doktora dinlesinler göğsünü
durummkizim Prenses-annesi1 öksürük yoktu grip olmuştu nefes tıkanıyordu daha 3 haftalikti evde hava takıyorduk ciğerleri temiz demişti röntgen fian çekiyorlar hatta yatırcskti da ben enfeksiyon alır diye istemedim korktum evde kendim toparladim şuan 2 ay 13 gunluk
mirooooo Prenses-annesi1 bize nebülüzatörle koklatacağımız ilaçlar verdi sizde götürün ciğerine inmesin burnunu sık sık temizleyin 3-4 güne iyileşti bizimki
Prenses-annesi1 mirooooo nebulizatör varda ilaçları yok gidicem hastaneye birazdan ilaçlarından yazdırırım toparlar inşallah