Arkadaşlar ben sosyal yardım parası alıyordum her ay normal de Kasım ayında bitmesi gerekiyordu bu ay sosyal yardım parası kesilmiş almadım tekrardan başvuru yapmak istiyorum çünkü boşanma davası içindeyim herhangi bir gelirim yok çalışmıyorum ailemle birlikte yaşıyorum çocuğum içinde nafaka da almıyorum e-devlet ten yapsam başvuruyu olur mu yada sosyal yardım dayanışma vakfına mı gitmem şart e devlet üzerinden bu yardımı yapanlar var mı?