afrausame Kizlar 6 aylık bebeğim koltuktan kafa üstü düştü ama sert bi şekilde değil 10_15 saniyelik bi aplaması oldu kusma vs yok şuanlık ama sanki hafif bi şişlik var gülüyor heycanlanıyor bebeği bu şekil de düşen oldu mu hiç ciddi bişey olur mu
Crystall afrausame benim kızım yataktan düşmüştü aynı dediğin gibi kusmadı bende götürmedim çok şükür bir şey olmadı. Takipte kal kusma olursa yada farklı bir halsizlikhemen doktora götürürsün. Uyutma bakalım bir kaç saat . İnşallah hiç bişeyi yoktur 🙏
kuzeyegeee afrausame takip et canım hareketlerinde değişiklik yoksa gözlerinde falan kusma yoksa boşu boşuna radyasyon almasın çünkü ben oğlumu koşa koşa götürmüştüm yataktan düşmüştü doktor kızmıştı takip neden etmedin diye. 2-3 saat uyutma yanlız
Susamtanesimoms afrausame benim kızımda sandalyeden düşmüştü 20 aylık filandı hemen hastaneye gitmiştik böyle seylerde riske atmam tomografi filan çekilmişti şükür temiz çıktı herşeyi
afrausame Crystall inşallah bişey olmaz uyutmamaya çalılıyorum sanki biraz durgun gibi ama uyku saati de geldi ondan da olabilir mi diye düşünüyorum
afrausame kuzeyegeee hareketlerin de değişiklik yok gibi ama sanki durgun uykusu olduğu için de olabilir mi ki acaba
PamukPrensesannesii afrausame Gözlerine bakın kayma felan var mi diye parmağınızı tutun odaklanabiliyor mu
PamukPrensesannesii afrausame bu arada yükseklik kaç cmydi ? Ve halı üstüne mi parke üstüne mi düştü zemin sert mi ?
afrausame PamukPrensesannesii gözlerin de kayma yok takip ediyor koltuk yüksekliği de 40-50 cm var parkenin üstüne düştü ama bn tutmaya çalıştığım için sert bi şekil de gelmedi kafası düşeli nerdeyse 2 saat oluyor
afrausame PamukPrensesannesii kafasının üstün de sanki dahil bir şişlik var bilmiyorum belki kafa kemiği de olabilir mi diye düşünüyorum
Olurmuolurmu afrausame tomografi cok cfazla radyasyon demek. Bingildagi kapanmadigi icin bilemiyorum daha cok radyasyon alabilir. Benin bebisim de maalesef yataktan dustu gecen kafta. Hala daha cok üzülüyorum. Takipte kaldik gitmedik doktora. Ama icim acidigi ixin bi gun sonra yine de gittim. Doktor tomigrafi çekmedi radyasyon cok diye