Yigitdgn Diyetisyene gittim bugün.aralarda bana hibiskus ve kiraz sapı çayı yapıp içmemi söyledi.emziriyorum bebeğim 9 aylık. Kullanan oldu mu? Zararı var mı? Diyetisyene ısrarla bebeğe dokunur mu dedim birşey olmaz dedi.çok içime sinmedi