ddmshn Yasemin158 bacaktan yapıyolar canım hep ateş ve huzursuzlukta bebekten bebeğe değişir bende çok stres yapmıştım ama rahat geçirmiştik tam evden çıkarkende Calpol veriyorum ben her aşıdan önce
Grimor88 Bacaktan yapiliyor gecen ay yaptirdik çok şükür hic belirtisi olmadi ne ates ne huysuzluk. Diger devlet aşılarına göre hafif bile gecirdi şükür