Selam kızlar bebeğim on aylık ve henüz hiç dişi çıkmadı hep alttan beklediğim için dişi sürekli alt diş etlerini kontrol ediyordum bugün bir baktım üst ön diş nokta kadar belirmiş çıktı çıkacak …bu mümkün olabilir mi netten baktığımda hep öncelikli alt dişlerin çıktığı bilgisine ulaştım aranızda benim durumumu yaşayan varmı