atahan2023 biz özellikle 0-18 aldık çünkü 0-36 lar bebek 2 yaşına gelene kadar inanılmaz rahatsız. Ve camdan dışarıyı da göremediği için 6 ay ile 1,5 yaş aradı bebeğiniz oto koltuğunda oturmayı reddedebilir size de seyahat imkansız hale gelir. Biz besafe iziturn i-size kullanıyoruz yenidoğandan itibaren kullanılıyor ve bebeğin görüşü koltuğa oturduğunda cam hizasında kaldığından dışarıyı seyredebildiği için ağlamadan zevkle oturuyor.