agitmoms ahhh keşke bakımlı olsa var ya en çok kızdığım şey bu onda kıyafet al derim almaz şunu yap bunu yap yok ben tam tersi çok özen gösteririm kendime her zaman ama eşim yok düşünün 2 pantolonu var adamın ya 😅 😅 birini çıkarır ötekini giyer nefret ediyorum bu huyundan asla cimri değildir genel olarak bakımlı değil zaten ve aşırı üşengeç üşenmediği tek şey duşu neyseki. Güldüğüme bakmayın valla aklıma geldikçe bu yapısı boğasım geliyor onu 😤