ikimelekannesii47 Kızlar ilk defa sütümü sağacam bugün alışverişe çıkacam dışarda sürekli emziremiyorum sütü sağıp vermek istiyorum dışarda süt kaç saat bekler nadıl saklamam lazım bilgilendirirmisiniz
muno112 ikimelekannesii47 onu bilemiyorum ama benim biberon termosum var ebebekten almıştım ucuz da bisey öyle bir şey ile çözebilirsiniz belki sıcaklık sorununu