urasaygl
Doktorum eve gidince duşa gir hemen dedi ılık suyla yıkan ne sıcak ne sopuk dikişlerine lif falan vurma kapatmana pansuman yapmana gerek yok dedi sarıkantoron yağı sür dedi duştan sonra dikişlerini fön makinesini ılık yap kurut dedi zaten 15 gün oldupunda düşmemiş son 1 dikiş kalmıstı hastaneden cıkmadanda bandı almıslardı zaten