Hanımlar dün dolgum düştü. Malum önümüz bayram, bayramdan sonraya kadar ki sürede sıkıntı yaşar mıyım acaba? Çok dikkat ediyorum o tarafa ama korkuyorum dişimi kaybederim diye sizce uzun bi süre mi dişimi kaybeder miyim yaşayan varsa yardımcı olabilir mi?