sek_kahve minikailem01 ben kullanmıştım 3-4 sene önce, güzel ama maske gibi hissettiriyor bir de yüzü sarı beyaz hale getiriyor
sek_kahve minikailem01 iyi koruyor tabiki. Benim de cildim çok hassastır. Nemlendiricisini kullanıyorum ama, başka bir güneş kremi kullanıyorum
Pateteslimanti Ben kullanıyorum yüzde biraz yağlı duruyor bir de arada gözlerini yakıyor yaşartıyor Oğlumun terlediğinde vs Akıyor muhtemelen biraz gözüne