iyiki Endoskopi yapılınca ülser mide yarası vs çıkıyor mu doktor söylüyor mu ülser için biyopsi mi verilmesi gerekiyor
merrv26 iyiki ülser varsa da yoksada gerekli görürse alır biyopsi bu hissedilcek bişey değil ama korkmayın
umyadn iyiki merhaba bende mide ağrısı şikayetiyle gitmiştim endoskopi oldum parça aldılar ama endoskopide midemin 4te 3unde iltihapli gastrit varmış parça aldılar ve helikobakteri çıktı bakteri içinde bakıyorlar parcaya
Meleklianne iyiki mide kanaması geçirdiğimde yaptılar ülserim kanamıstı. Adrenalın vurdular mideme. Canlı canlı yapıldı zordu baya
alparslan1_ merrv26 benden 3 parça aldılar endoskopide, uyutulmama rağmen 3ünde de öğürerek uyandım. Ve hatırlıyorumda uyandıklarımı. Herkeste aynı değil ama hisseden olabilir benim gibi.
meltemuysal umyadn benim mide ağrım sırtıma kadar vuruyor sizinde öyle miydi acaba endoskobi için 1 ay sonraya verdiler randevu
umyadn annediyebiri bateri ve iltihap varmis bende biyopside belli olmuştu midemde inanılmaz ağrı bulantı vardı 2haftalik antibiyotik verdi ve 2 ayda kullanmam için ilaç verdi sabah aç karnina alıyorum çok sukir daha iyiyim kontrole gidecem bakalım bitmismi bakteri fiyr
annediyebiri umyadn bende de aynısı var midem iltihaplıymış bu bakteri yüzünden ilaç kullandım 2 ay 15 gün kullanmayacağım test vereceğim mide koruyucuyu bıraktım şikayetlerim devam ediyor acaba geçmedi mi bakteri dedim