Merhaba anneler bebeğimin inanılmaz gazı var ne yaptıysam geçmedi 3 gündür gece uykusu 0 gündüz de bensiz uyumuyor gazdan mı diye düşünüyorum ama bilmiyorum gündüz emziriyorum kolumda uyuyor beşiğe koyunca ağlıyor yanına ben de uzanırsam uykusuna devam ediyor ben bırakınca çığlık çığlığa ağlıyor beşikte yatarken bir anda çığlık atarak nefes nefese uyanıyor dotkor gazdan dedi ama bilmiyorum ne yapmam lazım lütfen deneyimli anneler bana yardımcı olun yoruldum artık uykusuzluktan yemek bile yiyemiyorum 🥲 bu arada bebeğim 2 ay 6 günlük