Aselzeynep61 Merhaba arkadaşlar bebeğim de yeme redddi oluşmaya başladı önceden güzel yiyordu simdi inat ediyor neler yapabilirim kendi kendine ymeeye teşvik ediyorm ama yemiyor hep ben yedirdim suana kadar
hunilimomy Aselzeynep61 dönemsel red var bu aralar sanirim 21 aylik bizimde öyle ustelemiyorum cani isteyince yiyor baskı yapınca hic yemiyor çünkü
Elfelf475 Aselzeynep61 bir süre sıvı teklif edin. Maksat midesi küçülmesin. Bu aylarda iştah olmuyor zorlamayın. Sizin de birkaç gün iştahsız olup ama aç hissetmediginiz günler illa ki olmuştur. Çocuklar da aynı bizim gibi geçici bçr dönem 🌸
alinduhatg Aselzeynep61 21 aylık bu aralar yemiyor işi gücü soğuk şeyler yoğurt gibi oda zorla sıcaklardan herhald
Elfelf475 Aselzeynep61 sıvı derken direk su meyve suyu falan. Bir süre atıştırmalık takılmıştı benim oğlum da. Ve gerçekten aynı aylarda olmuştu. Bunu Google da aratsanız 2 yaş iştahsızlık diye bir gerçek var ama geçiyor bir süre sonra