minisannesii göz kararı yapıyorum ben
1 kabak rendeliyorum suyunu sıkıp bir kaba alıyorum, 2 yumurta kırıyorum, 3 çorba kaşığı un atıyorum. Bazen peynir de ufalıyorum. Tuz, karabiber, toz kırmızı biber. Karıştırıp krep tavasında pankek yapar gibi yapıyorum. Bu tarifle 2 yetişkin 2 çocuk doyar 😂 siz yarısına hatta çeyreğine göre yapsanız bile olur (ölçünün çeyreği için bir tane yumurta sarısı yeter)