Kızlar merhaba dün doğum yaptım ve goguslerimden sıkınca süt geliyor bebeğim çok sık emmek istiyor ve durmadan gaz çıkartmada zorlanıyor acaba sutum yetmiyormu diyip mama verdim çay kaşığı ile şu an gayet iyi bir şekilde gazını çıkartıp uyuyor bu neden olabilir sütüm az geldiği için bebegime yetmiyor olabilir mi?Yada sütüm bebeğime gaz yapıyor olabilir mi öyleyse napmalıyım? lütfen bir akıl verin napacagimi şaşırdım 😫