Merhaba oğlum 2 yaşında ve yaklaşık 1 aydır tükürme davranışı başladı ya da arttı diyebilirim. Görmezden gelme taktiğini uygulasamda işe yaramıyor devam ettikçe illa sinirlenen ben oluyorum. Durumu yaşayan annemlerimden fikir istiyorum. Geçici bir durum mu alışkanlık haline getirip huy edinmesinden çekiniyorum açıkçası. Ben bir şey demedikçe normal zannetmesi düşündürüyor beni. Diğer türlüde kızınca yapmaya gene devam ediyor orası ayrı konu. Düşüncelerinizi bekliyorum