2 gecedir 37.7 37.4 çıktı ateşi uyku gerilemesi de var kafası bazen ateş gibi sıcacık oluyor bu diş yüzünden mi uykusu 12 ye kadar gece uykusuna anca geçiyor sabha 9 da uyanıyor yada 8 de anlayamiyorum atak faland yok diyorlar bu ayda ama anlmadim bı bilgimde yok yeni anneyim neler yapmalıyım diş ile ilgili uykusunu düzene tekrar getirmek ile ilgili ?