123fff Kızlar daha önce pankek yapan biri değildimde. Kızıma yapmaya başladım ama beceremiyorum içi çiğ kalıyor ya tam bugday unu kullanıyorum diyemi acaba
CaninannesiCemre 123fff Bir de yaparken sürekli çeviriyoruz ya içini az az delin öyle de pişer ,çevirirken..tam buğdaydan değildir ben de kullanırım ara ara tam buğday
tuzludakota 123fff çok kalın yapmayın birde kısık ateşte yavaş pişsin göz göz olunca diğer kısmı çevirin
rainayaz 123fff çok az dökün ve kısık ateşte pişirin üstünde baloncuk olana kadar bekleyin sonra çevirin 🌸
elii10 Tam buğday unundan dolayı süt miktarını bir tık arttırın. Kek hamuruna yakın bir hamur yapın. Kısık tavaya 1 kaşık döktükten sonra yayılması lazım, yayılmazsa bir tık süt. Hamur tavada kalıp gibi durunca içi pişmiyor. Bu şekilde deneyimledim