Merhabalar 1 hafta önce sağ kolumun altında yağ bezesi çıktı doktora gittim ama muayene etmeden ultrasona gönderdi ultrason sırası da bayramdan sonraya verdiler o kolumdaki geçti bu sabah kalktım sol kolumda çıkmış kimisi süt bezesi diyo bebeğimi emziriyorum 3 aylık bebeğim ondan diyorlar kimisi kötü şeyler söylüyor var mı daha önce bu durumu yaşayan