Belinayozr benimde 7 dakikada bir tam 60 sn süren sancımla başlamıştı doğumum. Hastaneyi aradığımda 5 dakikaya düşünce gelebilirsiniz demişti. Hastanenin yakınlığını göz önünde bulundurarak tabi ki. Yakınsa 5 dakikaya düşene kadar bekleyin. Ilık bir duş alın ve derin derin nefes alın hiç panik yapmayın. Kolay doğumunuz olsun inşallah bir avazda gelsin🙏🏼 Şimdi düşünüyorum da dünyanın en güzel şeyiymiş :)😍