Oğlum 33 aylık bezi bırakmak icin tüm sinyallerimiz vardı. Bizde 10 gün önce bezi tamamen çıkarttık fakat asla ne çişi ne kakasını söylemiyor :(( Kaza bela biz oturtunca denk gelirse lazımlığa yapıyor. Söylemesi icin denemediğimiz şey kalmadı ama asla söylemiyor. Tek iyi yanı gece hiç çişini yada kakasını yapmadı yatağına. Ama gündüz olduğu yere bırakıyor . Evde yıkanmadık hiç bir şey kalmadı. Çocukta travma olmasın diye artık eşimde ve bende travma oluştu. Lütfen yardım edin bu durum normal mi ? Yardımlarınız icin şimdiden teşekkür ederim hanımlar