Hamileliğim boyunca bebeğimde böbrek genişlemesi izlendi, detaylıda da görüldü fakat doktorum korkma doğumdan sonra geçecektir takip edilir diyerek sağolsun beni korkutmamıştı. Doğum oldu, ilk haftasının biriminde çocuk doktorumuz usg istedi, yine genişlik görüldü ve upj darlık görüldü, doktorumuz nefrolojiye yönlendirdi. Nefrolojiye gittik usg de yine genişleme, darlık ve olmaması gereken bir idrar yolunda genişlik, yani kaçağa sebebiyet verebilecek bir durum görüldü. Enfeksiyon riskine karşı antibiyotik başladı doktor, o arada idrar tahlili ve kültürü istedi, eğer temiz çıkarsa VCUG denilen ilaçlı bir film çekilip o şekilde ne yapacaklarına karar vereceğini, eğer temiz çıkmazsa yatış yapabileceğini söyledi. Bebeğim 15 günlük. Gerçekten çok üzgünüm ve korkuyorum. Aynı durum başına gelen var mı, nasıl yollar izlediniz eğer varsa? Lütfen yardımcı olur musunuz