merhabalar bebeğim 4.5 aylık 2 aydır meme reddi yaşıyoruz bir an düzelecek gibi oluyor yine başa sarıyoruz dirençli bir şekilde yine reddediyor ağlıyor memede bağırıyor çok yoruldum denemediğim yapmadığım şey kalmadı bu zamana kadar hep uykularında emzirdim hiç mama vs vermedim kilo alımı da iyi gitti ama benim çabamla sosyal hayattan soyutlanarak sırf bebeğim aç kalıp huzursuz olmasın diye bir yere çıkamadım sağıp biberonla vermekte istemiyorum kaşıkla yada kaşık biberonla da bebeğim içmek istiyor en son emzirme danışmanlığı alsam fayda görür müyüm acaba tavsiyeleriniz var mı