Anonim__ AyzOznr hani güzel bir ilçe çarşısı en azından güzel yani cafeleri falan var biz Lice’deydik sosyal aktivite sıfırdı. Haniyi beğeniyordum ben Lice’ye göre çok güzel bir ilçe bence biz Haniye gidiyorduk gezmek amaçlı