Mrvalpr kaşıdıkça yara gibi olur sivilce gibi olmadı bende eşimle bende geçirdik oradan biliyorum ama yine de ihmal etmeyin bi götürün şu an benim çocuğum da kaşınıyor ilk diz kapağında fısır fısır oldu geçer diye düşündüm kaşıntı da yoktu gün geçtikçe çoğaldı ve şu an vücudu hep kaşınıyor cildiye ye götürdüm alerji dedi krem verdi fayda etmedi bayramdan sonra tekrar götürcem sizde ihmal etmeyin 🫶🏻 Geçmiş olsun