melekk_ bento tarzıysa esprili birşeyler olsun derseniz
-mesleğin ne?
+babayım :)
Olabilir.
Daha romantikli birşeyler isterseniz
Bazı kahramanların pelerini yoktur onlara ‘Baba’ denir.
Herkesin babası yakışıklı ama benimki biraz şov yapıyor.
Bebişiniz kızsa
Prenses olmak için prense ihtiyacım yok, ben zaten kralın kızıyım vs vs :)