Goktugmom_ canım biz gittik idrar tahlili verdik temiz çıktı ama doktor bütün belirtiler onu gösteriyor iyiki gelmişsin dedi. Temiz çıktı çok şükür. Doktor dedi ki bol bol su ver hava çok sıcak olduğu için terleyip sıvı kaybediyorlar o yüzden böyle dedi. Sizde de belirtiler benimki gibi hafifse çok fazla değilse su vermeyi deneyebilirsiniz, ha baktınız devam ediyor o zaman tahlil yapın