Kızlar ikiz oğullarım var 27 aylık ama artık çıldırmak üzereyim ağlama sesleri bitmiyor habire ben cilik başladı ve ne yapacağımı şaşırdım bütün düzenlerini şaştı artık ağlayıp ağlayıp susmuyorlar ne yapacağımı şaşırdım siz ne yapıyorsunuz bu anlarda ben artık delirmek üzereyim ve asla susmuyorlar tek başıma bakıyorum birine de bırakamıyorum kimsem yok yakında