ruzgartayfunyagmur nihal Özkan’dan aldım çok nayıf bir hanımefendi ve işinin ehli hala da alıyorum devam ediyorum bütün sorularınıza sıkılmadan cevap verir bebeğinizle yakından ilgileniyor.
Süte de gelecek olursak benim sütüm bundan 2-3 haftaya kadar 30 cc anca geliyordu kızım doymuyordu oturup ağladım mama da vermek istemiyordum sonra ümidimi kestim olsun mamaya devam etsin dedim daha sonra aynı gün instagramda gezerken bu emzirme danışmanlıkları falan oluyordu şansımı deneyim dedim sonuçta hemende pes etmek saçma olurdu çünkü bir damla geliyorsa eğer devamı gelir diye düşünmüştüm pes etmedim öncelikle bu hanımefendiyle görüştüm tekrardan ümitlendim şansımı denemek istedim beslenme alışkanlığımı tamamen değiştirdim lifli gıdalar bol sebze bol meyve baklagiller üstelik doğum kilolarım da gitmeye başlamıştı daha çok motive oldum daha sonra mamayı kestik kızım çok şükür doymaya başladı ha bir de günde 6 litreye kadar su içiyordum kızım sabah 8.30 civarı uyanıp 12 de uyandığı için gün içinde emzirmekte yakıyordu bu şekilde yani sütüm arttı asla sağım yapmıyorum insanı stres de etkiliyor her şeyden önemlisi anneyiz çok şükür evlatlarımız sağ her şey çözülür umarım yardımcı olabilmişimdir son olarak yazmayı unuttum solgar da kullanıyorum