seymmaa0308 Tokinin birinci katinda oturuyorum daha iki hafta oldu iki haftadır hiç bişey yoktu sabah kalktım her yer karınca sizce ne yapmam lazım fikir verebilir misiniz lütfen
zulalllll seymmaa0308 ben de ayni şekilde muzdariptim almadığim ilaç kalmadı. Komşum bebek pudrası söyledi bebek pudrası döktüm hiç birşey kalmadım.
Beren2323 seymmaa0308 benim de evimin balkonunda oldu hem öyle böyle diil yerler duvarlar sonra mutfağa yayıldı sonra başka bi odaya felaketi .Bayer k otrine diye bi ilaç var trendyolda da var sulandırıp kullanıyorsunuz gördükçe sıktım olduğu yerlere bitti
nazzliiii Tarcın limon dilimleri salatalık koyabilirsin tarcın kokusu sevmezmis sirke dökebilirsin onun kokusuna da giderlermis