Merhaba hanımlar. Benim kısa ni sorum var. Vicco nun ev ayakkabılrını yazın da anaokulunda kullanan var mı? Kışlık diye geçiyolar çok terletir mi? Ya da kaliteli başka alternatif var mıdır yazın da giyebileceği? Okulda herler halı değil ne de olsa ama bilemedim. Destek lütfennnn