hunilikurbik Ay hayatım boyunca ilk defa çıkıyor. Bebeğimin doğum günü var ne yapmam lazım geçmesi için😂😂 yeni yeni oluşmaya başlamış hemen iyileştirmem lazım bildiğiniz yöntemler var mı kızlar🙏😂
farelikoyunkavalcisi hunilikurbik çok saçma ama bende hep işe yaradı azicik sarımsağı kesip arpacagin üstüne birkaç kez sürüyorum hep geçiyor 🤭
Meriskus hunilikurbik bu konuda Amsterdam yapmış biriyim bekarken o kadar çok çıkardıkiiiiiiiii Ezcaneye git kremi var küçük bisey aşırı iyi hemen etki ediyor onu al
Melisayda Ay her zaman çıkardığım şeydir 😂 tek çözüm bebek dalinini hafif ılık su da açıp çıkan bölgeye kulak çubuğu ile sürmek araştırma hastanesindeki bir doktor söylemişti bir dahada çıkmadı 😂
Ceren55 hunilikurbik şikayetleriniz neydi benim sağ gözüm böyle ağır ağır ağrıyor ama kızarıklık şişlik falan yok 2 gündür böyle hafta sonu diye dokyorada gitmedim