Deletedmom_119 ay lütfen bunu yapmayın onlarda bizim gibi bunalıyor sıcaklıyor isilik olur yazıktır çok küçücük açın uyusun rahat rahat doktorun dediğine bakmayın çocuğunuzu en iyi siz tanırsınız uyuyamıyormuş açın tabiki kontol edin sadece üşürse ona göre biiler örtersiniz yada giydirirsiniz ama mutlaka bi yerden bi hava gelsin temmuzda doğurmuş biri olarak söylüyorum cam balkon ne varsa açıktı zıbınla uyuturdum sadece üstüne bi müslin örterdim o kadar