meryem4141 Kizlar mamayi iciyor sonra bir muddet sonra kusuyor normal mi yoksa mamayi sevmedigi icin mi boyle yapiyor ilk bebelac sari kutuyu aldik kustu şimdi Bebelac gold aldik ikisini de iciyor fakat kusuyor mamayi mi degistirsem ki diyorum
senakarayun Merhaba bizde hip kullanıyoruz her seferinde gazını çıkardıktan sonra bebeğimde kusuyor hep mamanın fazlasını atıyor diyolar normal olduğunu söylüyorlar
meryem4141 senakarayun bende oyle dusunuyordum ama reflu mu diye dusunmeden edemiyorum randevu aldim bakim gostericem doktora