Kızlar 9 aylık oğlum var ve ilk bebeğim 9 aydır ilk defa ellerinin ayaklarının bu kadar sıcak olduğunu gördüm ve ateşini ölçtüm 38 derece. Ve biraz panik oldum açıkçası şöyle anlatayım oğlum yaklaşık 3-4 gündür ara ama devamlı kuru kuru öksürüyordu yeni emeklemeye ve sürünmeye başladı ben yerdeki tozlardandır diye düşündüm derken 2 gün önce tek dişinin patladığını gördüm hiç anlamamıştım ne ara olduğunu ve bu akşam üzeri de çok sevdiği yemekleri bile reddetti üstünde bi huysuzluk vardı dişten kaynaklı olduğunu düşündüm ama acaba dedim birkaç gündür öksürüyor şimdi de ateşi var yoksa hasta mi oluyor malum etrafta salgında var ne yapacağımı bilemedim hemen size yazdım bir fikri olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Bir de ateş 38 olduğunda neler yapılmalı? Evimiz çok sıcak bizim hemen kombiyi kapattım odanın ısısını 22 e düşürmeye çalışıyorum. Başka ne yapabilirim acaba?