prensesinannesi11 Bebeğim uykudayken arada bir seri bir şekilde sağ bacağını vuruyor kaldırıp indiriyor yatağına niye böyle yapıyor bilmiyorum yaşayanınız var mı bebeğim 9 aylık bu arada
Sibtug prensesinannesi11 sadece tek ayak olması fark eder mi bilmiyprum ama gazı olabilir belki bebekler o şekilde kendini rahatlatıyormuş benim oğlumda 2 ayağını kaldırırdı güm diye bırakırdı uykusunda meğer gazı olduğu için yapıyomuş
prensesinannesi11 Sibtug evet onuda yapıyor arada bir ama bir kaç gündür yüzüstü yatınca uykuya dalarken tek ayağını yapıyor