adaegen Biz hastanedeyken bebeğim uyanmıyordu. Ne yaptıysak uyanmadı en sonunda hemşire gelip topuklarına dokundu ne yaptığını başta anlayamadım gıdıkladı sandım büyük ihtimalle çok sıktı, bebeğim ağlamaya başladı uyandı. Tabii çocuğun canını yakmayın ama koltuk altı, ayak altı, yanak, boyun bu bölgeleri uyarmaya çalışın. İki saat yerine saatte 1 besleyin. Bizimkinin de sarılık değeri sınırdaydı değeri hep 11 küsürde tutabildik ama çook uzun sürdü sarılığı neredeyse 2 ay. Rutin doktor kontrollerini aksatmamak ve saatte 1 beslemek önemli. Sabırlı olun, endişelenmeyin. Kaşık biberon hangi marka kullanıyorsunuz bebedor’un ucu daha küçük belki onunla kolay içer. Şırınga yöntemini çok dikkatli şekilde deneyebilirsiniz -bebek küçük parmağınızı emerken sütü şırıngayla iç yanağına doğru vermek- YouTube’da videoları var. Süt EDS sistemi ile de verilebilir, şırınga yönteminde olduğu gibi küçük parmak emerken beslenme sondası ile kendi çekiyor bunun da videoları var ama bebek çok minik bu uygun olur mu emin değilim. Damlalık ya da çay kaşığı ile verebilir misiniz bilmiyorum ama son çare belki. Mochi süt toplama aleti varsa evde onun ucu kadeh gibi kullanılıyor onunla da süt içiren oluyor (buna ben cesaret edememiştim). Çok sakin olun dinlenmeye çalışın. Hayırlı olsun bebişinizle çok güzel zamanlar sizi bekliyor.🌻