Sedef221024 ben kendimi sanırım ifade edemedim ya normal sıfır kol zibin üstüne ince mevsimlik takımlar oluyor ya onlardan ben hanfendiye gidin de kazak hırka giydirin demedim ben ikinci çocuğumda gazdan cok çektim biraz sıcak tutunca rahat ediyordu ondan sadece fikrimi söyledim alt tarafı yelek dediysem ince penye yelek mesela akşam dışarı çıkar çocuk ile bişey olur o zaman giydirir