Urasss13 İyi geceler kızlar, normalde 200 220 civarı su faturası gelir her ay bu ay daha fazla kullanmadım ona rağmen 430 gelmiş normal mi bu kadar gelmesi sizede böyle mi oldu
Urasss13 alinduhatg 3 kişiyiz kullanım aynı ama kişi sayısına göre hesaplamayı ilk defa duydum bilmiyordum