Anneler merhaba. 2 gün önce 23 aylık oğlumun emzirme sürecini sonlandırdım. Emerek uyuyan bir bebekti. Ancak hem duygusal olarak hem fiziksel olarak çok zorlanıyorum. Bu gece 2.gecemiz ve saat 01 civarı uyandı ve bir saat boyunca süren krizden sonra zar zor uyudu. Önceki gece de aynı şekilde uyandı.Beni en çok üzen meme için krize girmesi. Gündüz geceye göre nispeten daha iyi. Ancak gece uyanınca hiçbir şekilde sakinleştiremiyorum. Su teklif ediyorum ancak o da yeterli olmuyor. Sizin denediğiniz işe yarar bir yöntem varsa desteklerinizi,tecrübelerinizi bekliyorum.