Kızlar oğlum 23 aylık şu sıralar yabancı insanlardan utanıyor onlara gitmiyor hiç kendiyle yaşıt çocuklara ilgi duyuyordu daha önce ama şimdi yanlarına bile gitmiyor herhangi bir insan görsün hemen arkama saklanıyor önceden öyle değildi yine gitmezdi ama utanmazdı da şimdi tam tersi oldu çekingen bir çocuk değildi ama herşeyden çekinmeye başladı normal bir durum mu?