Kızlar ne olur bana fikir verin yardım edin. Kızım doğduğundan beri ne yaptıysam asla düzenli bir uyku saati olmadı 22 aylık şuan. 11 de uyuduğu da oluyor 1 de 3 de 4 de uyuduğu da. Sabah erken uyandırmayı da denedim. Gündüz uyutmayıp gece erken uyutmayı da akşam 10 da uyusa bile 12-12 buçuk gibi bir kalkıyor sabah 4-5 e kadar uyumuyor bu defa. Ve çevremde herkesin çocuğunun belli bir uyku düzeni var nerede hata yapıyorum acaba 😏 lütfen yardım edin.. İkinci bebiş de geliyor o doğmadan uykusu düzene girse kızımın biraz daha rahat ederiz 🥺